11
Nov
08

Tu de ce anume esti obsedat?

wofwAm vazut o  stire, referitor la World of Warcraft si mi-am adus aminte de un fost prieten, toate erau bune si frumoase, mai facem si mici exceptii 🙂 si cum va ziceam de acest joc care mi-a umbrit fericirea, Mr. X sa-l intitulam, jocul la atras de la primul demo, il acaparase, nu mai facea diferenta dintre zi si noapte, uita sa manance, nu mai stia daca ploua sau ninge, nu ma exista nimik pentru el decat World of Warcraft pana si visele erau tot despre W.O.W, devenisem atat de stresata incat imi numaram si firele cazute de par, am tot sperat ca poate cand jocul va fi pe fin, va redeveni ce a fost, dar surpriza 🙂 a mai aparut o a 3-a parte.

Dragostea a pierdut in fata jocului, pentru joc a fost mai mult decat iubire… ma intreb daca si la ora actuala tot pe joc sta calare sau poate a gasit o tipa cu putere mai mare de convingere care sa ii poata scoate din cap acest joc care a inebunit o lume intreaga.
Vazand azi acest concurs, fara sa stau pe ganduri i-am trimis un link cu toate ca nu am mai vorbit de ceva timp, dar m-am gandit ca el il va castiga cu siguranta.
Concluzia, e ca toti suntem obsedati intr-un fel sau altul de ceva anume dar oare sa fie mai important jocul decat o iubire?


14 Responses to “Tu de ce anume esti obsedat?”


  1. 1 newdada
    November 12, 2008 at 1:36 am

    Eu sunt obsedata de scris si de citit …

    Aveam si noi un amic care statea ore in sir la jocul asta, nu-i trebuia mancare, nu-i trebuia nimic … jocul era ca un drog pentru el, dar acum, i-a venit mintea la cap!

  2. 2 newdada
    November 12, 2008 at 6:44 pm

    a si am uitat … tu de ce esti obsedata, principesa?

  3. November 12, 2008 at 7:11 pm

    Da buna intrebare…obsedata… hmmm, sincera sa fiu cred ca sunt obsedata de tot ce inseamna cumparaturi…:) dar cred ca regula asta se aplica la majoritatea dintre noi, atata timp cat va fi mereu ceva de cumparat 🙂 sa recunoastem, chiar de nu avem nevoie,tot cumparam ceva, spunandu-ne in sinea noastra ca ne trebuie de acel lucru sau obiect. 😉
    Eu de ex. am fost cu o prietena sa ne uitam intr-un anume magazin si binenteles ca nu m-am putut abtine sa nu cumpar 2 superbe bluzite…tre sa recunosc ca da…sunt obsedata de shopping si am observat ca atunci cand nervii mei sunt intinsi la maxim acest lucru ma relaxeaza, pana si iubitului meu ii face placere sa ma insoteasca .
    Asa ca astept noi comentarii 😉

  4. 4 newdada
    November 12, 2008 at 10:02 pm

    Subscriu … si recunosc cu mana pe inima ca sunt innebunita sa cumpar … cercei, inele , margele, de toate felurile si de toate culorile! 🙂

  5. 6 dana
    November 22, 2008 at 1:26 am

    ti-a placut la marea plantare?

  6. 7 BoBo
    November 23, 2008 at 6:14 pm

    Jocul ăsta a destrămat căsnicii:)

  7. November 23, 2008 at 7:54 pm

    Da BoBo, din pacate stiu asta casnicii, iubiri adevarate dar toti facem o alegere mai devreme sau mai tarziu, pe unii i-au facut sa faca alegerea gresita si asta tocmai din cauza acestui joc, nu zic e destul de complex si te acapareaza stiu asta, de asta e bine de evitat , o prietenie, casnicie e mai importanta. Dar asta e doar parerea mea.

  8. 9 BoBo
    November 23, 2008 at 9:11 pm

    Nu zici rău, numai că unii gândesc cu călcâiele și după aia își dau pumni in OO.

  9. 10 newdada
    November 23, 2008 at 9:38 pm

    in viatza, omul are … liberul arbitru ..depinde ce vrei sa alegi …

  10. December 13, 2008 at 11:29 pm

    daaa… wow.. am si eu prieteni care joaca. i know the feeling. la un moment dat ma gandeam serios sa ma apuc si eu , ca asa stiam sigur cum pot da de ei..

  11. 13 newdada
    January 3, 2009 at 11:22 am

    La multi ani pentru 2009!


Leave a comment


Aida

November 2008
M T W T F S S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930